HelpDesk = azonnali segítség
Vegye igénybe HelpDesk szolgáltatásunkat! Tapasztalt szakember gárdánkkal állunk üzleti és intézményi megrendelőink rendelkezésére.
A szolgáltatás igénybevétele két részből áll.
1.) Szükséges egy a felhasználó gépére telepíthető segédprogram (pl. Teamwiewer).
2.) Fel kell hívni a HelpDesk vonalunkat a számítógép elől.
Szolgáltatás leírása:
Hiba esetén a felhasználó a számítógép előtt ülve felhívja a HelpDesk számunkat, miközben elindítja a segédprogramot. Az elindított segédprogram segítségével kollégánk máris hozzáfér a felhasználó gépéhez, melyen a szükséges javításokat azonnal el tudja végezni. Amikor nincs szükség a segédprogramra, azt a felhasználó kikapcsolja, így nem lehetséges a távoli hozzáférés.
Szolgáltatás igénybevételének feltételei:
A szolgáltatásra előzetesen szolgáltatási megállapodást kell kötni. A megállapodás lehet eseti jellegű, vagy átalánydíjas.
Távszerviz HelpDesk szolgáltatásunk az ország minden pontján igénybe vehető!